Hvem skal jeg kontakte?

Nedenfor er lavet en oversigt over typiske problemer, og hvem man skal kontakte for at løse problemet.

ProblemPersonKontaktinfo
Byggesag-relaterede problemerE&Pskovlyporten@eogp.dk
(cc Carsten)
Leje, studietjek, administration, klager Simon (UBS)Tlf.: 33 34 77 62 
slj@ubsbolig.dk
Generelle problemerCarstenTlf.: 27 78 38 57 (kl. 8-9)
can@ubsbolig.dk
Akutte problemer (Som ikke kan vente på Carsten kommer tilbage)
– F.eks. ingen varme, ingen el, vandskade
Akut-nummer (BELFOR)Tlf.: 70 21 03 76
VaskekælderNortecTlf.: 70 25 62 56
Manglende internetBolignetBolignet App 
Tlf.: 70 27 70 67
NøgleproblemerCarsten (hvis det er indenfor hans arbejdstid)
Ellers kontakt “Safety låse”
Tlf.: 22 21 32 32
Kom til et beboerrådsmødeBeboerrådetskovlyporten@gmail.com
Leje af festlokaleFestsal-ansvarligbooking.porten@gmail.com

Akutte problemer

Hvem skal jeg ringe til hvis jeg har problemer med strøm, VVS eller lignende?

I første omgang skal du kontakte Carsten på 27 78 38 57. Hvis det er et akut opstået problem om aftenen/weekend/helligdage kan du kontakte vores akutte døgnservice fra Belfor på 70 21 03 76. Brug kun dette nummer, hvis dit problem ikke kan vente til Carsten er tilbage på kontoret.

Føj føj føj, jeg har set en rotte, få den væk, NU!

Hvis du ser rotter i Skovlyporten, skal du gøre 2 ting. Du skal ringe til Carsten eller sende ham en mail på can@ubsbolig.dk. Samtidig skal du gå ind på www.rudersdal.dk/rotter og anmelde det digitalt. Kommunen vil så sørge for at der kommer en rottefænger og tager hånd om problemet.